פריז – יומן מסע מצויר (או: התקשטות בנוצות של אחרים)

בערב הטיסה, כשעמדנו לצאת, נתנה לי עתר בתי מחברת מצוירת קטנה שהכינה לי במו ידיה לנסיעה, מעין יומן מסע. חשבתי שמחובתי להביא זאת לידיעת הציבור (באישורה, כמובן). כל הזכויות שמורות!

סרקנו אותו למזכרת

זה חינוך!

ותודה לדוגמניות ג'ולי ופוציפלוכה

המאגר לתפזורת. לא עשיתי אותה כי לא עלה על דעתי לגעת בזה מרוב חרדת קודש

אבל בשיחת טלפון מהארץ היא נזפה בי שלא "עבדתי בחוברת" והבטיחה לי שיש לה עותקים נקיים בבית

אז את התפזורת הזאת כבר פתרתי להנאתי. אבל בקווים חלשים

שרה'לה היא הכלבה שלנו

מי ידע שהיא מכירה את מרסל דושאן

פה מן הסתם מסתתרת המלצה להתעטף היטב נגד הקור

תיאור קולע מאוד לתחושה שהייתה לנו לפעמים כשהסתבכנו בניווט

שוב נעניתי להנחיה הברורה. אל תנסו לפענח את הכתב, אני עצמי מתקשה

בסוף התברר שכתבתי יומן במקום שיועד לרישומי דיאטה.

לא קשה להבין למה לא הבנתי את זה

ואלה הדפים שהיו אמורים לשמש אותי כיומן. הם יחכו לנסיעה המשותפת שלנו.המאגר לתפזורת. לא עשיתי אותה כי לא עלה על דעתי לגעת בזה מרוב חרדת קודש

(החוברת הזאת קיבלה מקום של כבוד גם בפריזאית, תראו תראו)
פוסט זה פורסם בקטגוריה תראו איזה יופי, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על פריז – יומן מסע מצויר (או: התקשטות בנוצות של אחרים)

  1. אסתי הגיב:

    אוי זה מקסים אורלי

    והבלוג שלך בכלל.
    תודה לאל הפייסבוק ומייד אני הולכת לעשות מנוי.

להשאיר תגובה

