בית פתוח

אני מתפעלת מזה, בוקר וערב, כל פעם מחדש.

אלה הרהיטים החדשים שלנו, פרי עיצובו ומעשה ידיו של אישי גדעון, גיבור חידה, נגר הבית והאיש הממונה על שמירת החיוך על פניי. החלק שלי היה להגיד שאני רוצה, להגיד מה אני רוצה, לבדוק שהוא באמת עושה מה אני רוצה – ולנדנד, שבזה אני מצטיינת.

תארו לעצמכם, שתים עשרה – שש במזנון ושש, שלוש מכל צד, בשולחן – מגירות שלמות נוספו לנו. ומגירה מיוחדת, שלוש עשרה במספר, לשלט של המזגן. הידיות עם התוויות – זה אמיתי. הכול מסומן, כמו בספרייה!

שולחן הספרים הקטן הזה היה חלום חיי. ותראו איך הרהיטים של גדעון מוסיפים לוויית חן לספה של איקאה. גם סוס הנדנדה הוא שלו.

אין לי אלא להיאנח בסיפוק ולומר: ואללה, היה שווה להיות נודניקית.

ובונוס – זה לא חדש, אבל גם זה שלו:

(אוף, שכחתי לסלק את הכלובים של האוגרים, פרדון)


פוסט זה פורסם בקטגוריה בית חם ומשפחה, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על בית פתוח

  1. חדוה הגיב:

    כמה מוכשר, איזה נכס לבית. ולא יכולתי שלא להתפעל מהדלת החרדלית- ז'אדור!

    • אה, זה באמת בדיוק בסמטה שלך 🙂 ולכן דעתך נחשבת במיוחד! תודה. דווקא הקרדיט לבחירת הצבעים כולו שלי. בבית סבתא שלי בטבריה היו דלתות עץ ענקיות בצבע הזה, וזה היה ניסיון לשחזר את הקסם.

      ואנצל את ההזדמנות להתפעל משידת הלילה המוזהבת שבפוסט העדכני שלך. מ-ממ!

להשאיר תגובה

