כוכבים לאחותי

אחותי

הגיע עכשיו במייל מאחותי:

חודשים מחפשת דרך אל לבך

מגששת, מבקשת, 'תחננת בלי בושה

את זורקת הבטחות ואצה לדרכך

ואני, כרגיל, מרגישה נטושה.


חשבתי להזמין אותך אליי לדירה,

להשמיע לך אלה פיג'רה, לפתות אותך בקסמיי

אבל את תמיד בהופעה, חוג דיאטה, חזרה

(ובעצם, מה יש לי להציע? הרי ראית את כל סרטיי)


זממתי בפורום להעלות שאלה

לאמץ לי "ניק" חכם שיפרוט על איזה נים

להקפיד, כמובן, על ניקוד לְעֵלָּא

(שיש לך חולשה לנקדנים)


אבל לא נתקלתי באף טעות או שיבוש

(חוץ מהמצחיקים האלה של אמא)

וכל מה שאכתוב – את הרי תמצאי דרך לליטוש

חס ושלום שאבייש את הפירמה!


שלחתי אלייך שליחה אפילו

ידעתי שהיא בת-סמכא לדידך

אבל גם מאמציה שלה לא הועילו

(והייתי משוכנעת שלזאתי תגידי: באשר תלכי – אלך!)


הבנתי שזהו זה, אין מנוס

עליי להיכנס אל קודש הקודשים, אל "הקפה"

לברר סופית מה שם לעזאזל השוֹס

(ולזכור לא להוסיף "דה מרקר", כי זה ממש פָּסה)


הנחתי ששם אלמד, אחת ולתמיד,

איך עושים עלייך רושם, (ואם כבר,

אולי אמצא שם איזה גברבר אמיד –

לחלום, אומרים, תמיד מותר)


ראיתי שם איזה בן של, עם מילים דוקרניות

ואחת עם תוף מרים שמקבלת ממך תשומת – המון!

ואת חובב החתולים ההוא שלא אוהב סופגניות

ואת איציק (זה שרבתי אתו פעם בסעדיה גאון)


לכולם את נעתרת, נהדרת, מקדישה

לכל פוסט (ולכל פוסטמה)

מה הסוד שלהם? אני שבה ומקשה

ואז נפל לי: החריזה והפואמה!


אז גם אני חורזת, בתקווה

(וזה באמת מוצא אחרון)

אחות שלי, יפה, טובה,

רבּאק – בּוֹאִי לַמָּכוֹן!

(המען למכתבים לאחות מספר אחת שלי – לכל עניין – אצלי. כל עוד היא שומרת אתי על קשר. מה שלא כל כך מובן מאליו, ברגע שתגלה שפרסמתי את הפואמה הנ"ל. אבל זה כל כך מקסים, הייתי מוכרחה. אה, ועוד דבר: הערות בעניין המכון ייפלו על אוזניים ערלות)

פוסט זה פורסם בקטגוריה בית חם ומשפחה, הארות ותובנות. לפעמים אופטימיות, חרוזים. לאו דוווקא אדומים, מי אני מה אני, שירה. לא שלי, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על כוכבים לאחותי

  1. tsoof הגיב:

    חמוווד 🙂

  2. נכון ש? ואתה עוד מהמבינים באחיות.

להשאיר תגובה

