זהירות, תוכן פוגעני

לכבוד

מחלקת הסיוע לתקלות ובעיות

כאן

שלום רב,

ברצוני לדווח על באג במערכת. כל השבוע לא תפקדה אצלי פונקציית ההתרעה על תוכן פוגעני. לא כשנכנסתי למעלית עם הנודניק ההוא שפתאום עשה צעד לכיווני ורצה לנשק אותי. לא הייתה שום התרעה. לא כשנכנסתי לאתר של הבנק. כלום, דפדפתי הלוך ושוב – המעבר חָלָק בין דף הכניסה לבין פירוט החשבון, שום התרעה. לא בשיחה עם הטיפשה ההיא, שכאילו חלקה לי מחמאה אבל בעצם אמרה ההפך. לא כשפתחתי את המייל עם התמונות וראיתי שם את עצמי מזווית לא מחמיאה בכלל. לא כשהגעתי לטקס-אש בצופים, לא הייתה שום התרעה, אפילו לא אִזכור קל, שאם אכנס לשם, ואעמוד שם כמה דקות בין הילדים הצורחים, וארגיש את האבק בעיניים והחול בין אצבעות הרגליים, מיד אזכר במִפקד ההוא כשפחדתי לזוז ממקומי, שלישית בשלָשה, גם כשהייתי נורא צריכה פיפי, ובסוף קצת פישקתי את הרגליים ועשיתי שם, על עומדי, בחסות החשיכה והצרחות, בלי לומר מילה לאיש, וכל הדרך הביתה דידיתי איכשהו, בפנים-ירכיים ואגו צורבים ודווּיים. איך לא מתריעים על דבר כזה, זה חוסר אחריות. אני אימא לילדים, אני אמורה לתפקד במיטבי ביום-יום, יש לי הרבה משימות בחיים. והצ'אט ההוא – באמת, זה אמור להיות אלמנטרי, הודעה קצרה: שימי לב, זוהי הודעה על תוכן פוגעני. אם תיכנסי לצ'אט הזה, מפלס מצב-הרוח שלך יֵרד פלאים. וכלום. יכולתם לפחות לשים שלט גלובלי כזה, הודעה מוקלטת, שקופית שירות לשעת חירום, לשלוח אס-אם-אס, משהו, להודיע על תקלה במערכת, להמליץ לנקוט משנה זהירות. כמו כשעושים כשהרמזורים מקולקלים. אבל לא. כלום. כאילו לא מדובר כאן בדיני נפשות. ועולם כמנהגו נוהג. אגב, הבאג הזה תקף כנראה רק אותי. בכמה מהאירועים האלה הסתכלתי סביבי, ולמיטב הבנתי, האנשים שלצדי לא נראו מושפעים בכלל. זה לא מפחית מחומרת הבעיה. נהפוך הוא.

אני לא יודעת למה אתם לא ערוכים לטפל בבעיות כאלה, אבל זה גם לא צריך לעניין אותי. כל אחד והאחריות שלו, באמת. אנא טפלו בבעיה באופן מיָדי והודיעוני כשתתוקן. אני מצפה לפיצוי על עוגמת הנפש.

בכבוד רב

אורלי

פוסט זה פורסם בקטגוריה הרהורים, לא מתחייבת, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

