0 הודעות

חברים יקרים,

כל הפניות שלכם אליי –

השנינויות,

המחמאות,

הצעות העבודה הקוסמות,

הבירורים,

ההזמנות לבקר אצלכם בבלוג,

ההודעות על פוסטים חדשים ומופלאים שכתבתם בדם לבכם כל הלילה,

הנפילות על צווארי בהתרגשות לאחר אלפיים שנות משהתגליתי פה פתאום,

הפלירטוטים,

מכתבי האהבה,

כתבי הנאצה,

מודעות הפרסומת,

ההזמנות לפתיחות של תערוכות ולהופעות בכורה של נגני ג'אז מעולים מחו"ל למוזמנים בלבד ולמסיבות פרטיות ולערבי תרבות קטנים,

התגובות האישיות לפוסטים שלי שריגשו אתכם,

התגובות האישיות לתגובות שלי שדיברו אל לבכם במיוחד,

ההתפעלויות מכושר הביטוי המופלא שלי ומכך שטעמי במוזיקה ובספרות קולע בדיוק לטעמכם,

ההזדהות עם מה שהרגשתי כשההוא שחיבק אותי וככה,

ההצעות לממן לי שנת התבודדות וכתיבה בפרובנס,

ההצעות לשתות אתי קפה –

דבר מזה לא הגיע אליי. אל תיעלבו לי. לא סתם לא עניתי לכם. יש לי בעיה במערכת הדואר הפנימית, מתברר. עצותיכם יתקבלו בברכה.

(או זה, או שבאמת, אפס הודעות, כל הזמן הזה… ואף אחד לא מתעניין בי…. ומאחורי הקלעים יש פה מסיבה אחת גדולה שאני לא מוזמנת אליה)
פוסט זה פורסם בקטגוריה לא מתחייבת. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

